Tuesday 19 April 2011

Video Seks Anwar Ibrahim

Tiada link/vc disediakan di sini. Tapi,anda masih perlu membaca.

 Aku dah tengok video seks DSAI. Aku tidaklah tengok yang penuh, aku tengok partly only. Bagi aku, pergerakan ‘DSAI’ dalam vc itu tersangatlah awkward & scripted. Cara dia peluk itu tersangatlah tidak lusty. 

Menurut abang aku yang telah menonton vc penuh, vc itu original. Bagi aku, vc itu ialah vc original. Tetapi, siapa ‘DSAI’ itu yang sebenar-sebenarnya yang menjadi persoalan aku.

Isu masih dalam siasatan. Baik, aku faham. Dan aku tidak sepatutnya berbincang mengenai perkara ini. Tetapi, aku tidak boleh menahan diri aku daripada terkeliru.

Kenapa trio Datuk T begitu berani mencabar DSAI andai itu bukan DSAI. Trio ini bukanlah calang-calang orang, mereka tahu consequences of laws.

Kebanyakan waktunya, aku jelak dengan politik Malaysia. Tidak hairanlah ada politician di Singapura yang terang-terangan mengutuk politik Malaysia. Heh..

No comments:

Post a Comment